I have a dream

 
Jag har skrivit om det många gånger,
Jag har pratat om det i flera år och Jag har alltid drömt om att få göra det.
 
Att göra det, är att få resa till Afrika och hjälpa utsatta barn genom att åka dit och vara den jag är, ge av mig själv, mitt yrke & min uppväxt som är helt motsatsen till deras.
Med vetskap om att för en stund leva i en helt annan värld,
 I hopp om att få ta del av en stor glädje, trots att de inte har någonting som vi har... materiellt sett!
 
Förra veckan bestämde jag mig, jag Ska åka.
Så nu står jag här och väntar på att ta klivet in i en av mina största drömmar.
Den 7 januari 2013 sitter jag på planet, ensam, för att möta världen i Tanzania!
Jag kan knappt förstå att det är sant!
 
De sista dagarna har jag bokat, betalat, vaccinerat mig, fixat inför visum, växlat pengar och bara försökt att börja  förbereda mig praktiskt och mentalt.
 
Mina tankar är redan borta i Afrika, så i år får jag nog fira jul och nyår utan att ha mina tankar närvarande som istället ersätts med resenerver på utsidan! ;) 
 
Jag ville såklart dela detta med er mina kära läsare, och jag kommer göra allt jag kan för att ni här ska få följa min resa i Tanzania under två månader!
 
I´m ready!
Yes, I´m gonna make a difference!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag längtar efter att få följa med i ditt äventyr på andra sidan jorden!!

Svar: Åå va goo du är gumman! Betyder mycket att du vill följa mig ❤
madelenerone

2012-12-06 @ 20:06:13
URL: http://typisktronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0