Mina Julstjärnor

 
 
Lysande sprudlande stjärnor!
 
Igår hade jag en helt underbar kväll tillsammans med fina människor som jag träffar alltför sällan.
Men det är då man ska njuta det lilla extra av stunderna som som man ses, och det var precis vad jag gjorde igår!
Tillsammans med sju fina julstjärnor i soffan, julgodis på bordet och massa prat om allt och inget i sex timmar så har jag fått en otroligt bra start på den här julen.
Det är stunder som de här, som får en att känna sig extra lyckligt lottad över att ha så många varma hjärtan i sin närhet.
Tack för härlig kväll mina fina!
 
Umgås. Njut. Ta vara på varandra. Sprid glädje. Ge värme. Kramas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0