Sista natten i Oslo

 
Imorgon lämnar vi Oslo (För den här gången?)
Bloggandet har kommit i skymundan den senaste tiden, då jag har haft riktigt fullt upp med annat.
Planerat Afrika, flyttpackat Oslo, jobbat, städat och försökt hinna med att njuta av den sista tiden här i Norges huvudstad.
 
Blandade känslor.
Men jag är redo för ett nytt kapitel i mitt liv nu.
En av mina drömmar. Afrika.
 
Lisa tar också klivet in i ett nytt kapitel.
Hon går in i bokens värld och ska börja studera igen.
Hur kul som helst för henne!
 
Vi har båda två utvecklats en hel del under den lilla tiden vi bott här i Oslo.
Den lilla tid, det där lilla, kan säkert många tycka, men inte vi.
Det har varit en tid full av stora utmaningar och nya prövningar!
Nu har vi gjort detta och vi packar ner det och sparar det i livets ryggsäck!
Vi går nu vidare för att möta nya möjligheter & utmaningar!
 
Ikväll blir det god mat och öl, sen får vi se vad sista kvällen har att erbjuda,
men vi ska med all säkerthet njuta och ta vara på kvällen fullt ut!
 

Tillsammans vandrar vi på livets väg


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0