Livet..


.. Är som ett timglas, man måste vända det upp och ner lite då och då.

.. Är osäkert, så ät efterrätten
först.

.. Är underbart när underlivet är bart!

.. Är härligt att leva när man lever livet!!


Jag har levt livet i helgen,
Tillsammans med fantastiska vänner!

Badat bubbelbad, ätit god mat, tryckt i mig massa snacks, druckit gott, pratat gojja, kramats, blivit uppvaktad, dansat, sjungit, skrattat..
Ja jag har levt livet, Underbart! :)

Tack Annlo, Lina, Felicia, Lisa, Ida, Sara, Sara, Therese!
Ni är som en enda stor stjärnhimmel för mig! <3

Jag får kanske betala för mig nu när jag ligger med feber, snuva och halsont!
Men som sagt, jag åt efterrätten först! ;)

De va en kort uppdatering,
Nu säger ja gonatt och hoppas på att vakna med huvudet upp och fötterna ner imorgon! :)

Natti <3

 

Trackback
RSS 2.0