En Försenad Nyårskrönika Del 1


Nu ska jag dela med mig av en stor del av mitt 2011 i ord och bild

_____


Nyårsafton firades tillsammans med mina älskade vänner hemma hos min mor i Forshaga
vi spelade spel, badade badtunna, kollade JVM Sverige-Canada, åt massa god mat och skrattade non stop!
det kunde alltså inte bli något annat än en riktigt BRA start på 2011!


Jag, Sara D, Lisa, Ida, Therese & Sara J


Emma & Sara



Det har varit massor av galna, roliga, underbara, helt otroliga och minnesvärda fester runt om i Värmland
Hagfors, Munkfors, Sunne, Karlstad och Forshaga
Vinter, Vår, Sommar, Höst


Hagfors


Jag & Sara


Muppar eller Moppar? ;)





Fredda, ja & Sara i Parken


Sara & Jag innan Eldfesten


Fina Malla


Elin glaad student!


Vackra flickor - Sandra & Emma


Lillebror & storebror!


Munkfors


Sara


Fia, Jessica & Malla på besök i Munket


Fredda, Felix & jag kramas i Parken


Ett härligt gäng drar igång tidigt innan kvällens stämma :)


Bj, Martin & Ponka


festen ä igång! ;)


Laine, Sandra & Jag i Ransäter


Såhär kan man tydligen se ut efter en kväll i Ransäter..

Sara Jansson 25 år! :)


Nej, kiss&Bajs-åldern slutar inte bara för att man fyller 25...


Vad har ni gjort där? ;)






Karlstad


Ida - toabesök på Burger King





Armbrytning på Ankan


Förfest hemma hos Sara D


vi tycker om varandra iaf ;)


Jag & Annlo


Sara, Jag & Ida på mitt 23 års kalas


Jag, Moa & Sara firar FBKs SM-guld på Pitchers


Jag laddar för en helkväll i stan


Min fina Storebror


Sjögga 23 år


Annie 23 år


Rock ´n` Roll


Hos fina stjärnan innan utgång


Kära Annlo


Opps, så kan förfesten sluta! haha :D

Blue Moon Bar har vi besökt ett X antal gånger under 2011...


Förfest hos Ingo


Fina vänner


Jag ääälskar grönt! :)


Bruden, Laine & jag


Jag & Fridus


Förferre hos Annie


Alltid vi!


Haha, pajas-Laine!


Systrarna Wallin, Sandra & Jag


Skaka Ruuumpa!


Jag, Sjögga, Annie


Skååål!


Jag flyttade till Karlstad - Inflyttningsfest!


Mina bästa brudar!


mitt hjärta


de tre vise männen på Tempel


Mitt blod!


Jag & Hagis


Sak Noel på Nöjes...


BOY TOY & GUNTER






Sunne



Finaste paret innan Kolsnäs


Ekblom på höjda!


Jag


ännu en Kolsnästur :)


BigBrother & Me


<3


Förfest innan Fryksdalsdansen hos Frida


shot & skratt :)



Forshaga

Badtunna och mys med världens bästa pojkar








Tripp, Trapp, Trull

_____

Det va en del av festandet under 2011
alla fester har inte fastnat på bild, vilket kanske är tur för mig och mina vänner! ;)

Årskrönikan fortsätter en annan dag :)

hoppas ni har haft en fin stund med en hel del skratt! :)

puss på er!


Trackback
RSS 2.0