En liten Reunion


I torsdags hade jag ett gäng underbara OPS-brudar här!
Skönt att se er igen, de va inte igår vi var samlade såhär,
tiden går så fort och de va faktiskt hela dryga 4 1/2 år sedan!

Shit, det känns nästa som om de va igår när vi satt på rasterna och spelade Chicago,
Eller satt i klassrummet och störde oss lite smått på vissa som hade uppgiften att undervisa oss,
Ja det känns faktiskt som igår när jag satt där med min "spermie-shot" och väntade på att springa ut från HUC och inte återvända! ;)
Vilka minnen! :D



En perfekt kväll blev det där vi,
Spelade spel, kollade gamla kort från gymnasieåren, drack lite vin, skrattade och pratade om minnen, nutid och framtid!
Slutligen blev det utgång och skaka rumpa på Tempel, riktigt kul! :)



Elin, Annlo, Linnea, Felicia & Jag


träffade på fina släktingar & vänner
Johan, Fredda & Emil


Det va riktigt härligt att samlas,
Ni gav mig en kick, och faktiskt en längtan tillbaka till skolåren ;)


Tack, Annlo, Elin, Felicia, Sara, Lina, Sanna, Frida, Linnea & Camilla!

Natten blev lång med fullproppad lägenhet,
Men det va värt varenda skrik, snus på golvet, massa disk, tomburkar och trötta ögon, för guldet hamnade i Sverige!
Förjävla skönt hörrni! :)


Nu har ja nyss kommit hem från en skön, uppfriskande prommis med Lisa, tack för den nya energin min skrutta! :)


otroligt vackra fisen ♥


Tekoppen väntar, och idag är den fylld med ett Green Chai te som jag fick av Elin i torsdags, det luktar gott och smakar nog desamma!
Tack goaste Elin  ♥

Puss & kram OPS bruden! ;)
_____

Trackback
RSS 2.0