HejDå Julen!


Juldukarna slängs på tvätt,
De röda ljuslyktorna ersätts av lila & gröna,
Stjärnan i fönstret åker ner i kartongen tills nästa jul,
Alla småtomtar flyttar ner i sin vrå i förrådet,
Mina röda filtar & kuddar byter färg.

Ja, hej då julen och tack för den här gången, vi ses om ett år igen! :)

Imorse tog jag mig årets första springtur, men det är absolut en av många många! ;)

Snart kommer min fina Sandra hit på lite mys, vi har alltid massa att prata om så tiden bara springer iväg!

Ikväll väntar JVM och semifinal för Sverige, där Finland står för motståndet!
Yes, Jag längtar, hockey är något av det absolut bästa jag vet! :)
Sällskapet står laine & storebror för, myspys <3


Jag vet inte, men jag har en pirrig känsla i kroppen,
Det känns som att det går bra nu! :)
Energin sprudlar, och jag lovar att dela med mig här!
Jag är så glad att så många följer mig och mitt liv! :)

Det är enn speciell sak jag vill dela med mig av till er idag, den står på första sidan i min bok om 'lycka',

"så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, så kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg"

Lägg det på minnet,
Det är faktiskt så att allt eller det mesta har en mening.

Välkommen våren! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0