Hem ljuva hem

 

Igår kväll kom jag hem efter 12 dagar i Oslo,
skönt att krypa ner i sin egen säng vill ja lova!

Känslan att komma hem,
den är alltid lika goo, men speciellt denna gång.
Att vara nära mina kära betyder mycket!

Nu ser ja fram mot att umgås med vänner och skratta!
Och Jag vet att denna veckan hemma kommer ge mig massa ny energi och glädje :)

Äta god mat med storebror ikväll,
Ekblom kommer på besök imorgon,
Sara & jag ska ta en promenad,
Lisa Persson kommer på soffhäng någon dag,
På torsdag åker jag förmodligen till Munkfors och min kära Welam för att sova där,
Hoppas även få se glimten av Beckman & Jansson!
På fredag ska jag med Lisa & Linus på FBK-Luleå,
Lördagen består av partajj med Wallin, Annie & fler stjärnor!
Sen lägger man till nån springtur och fikastunder på det ;)

Som sagt, en bra vecka står på schemat! :)
Toppen!

När jag kom hem igår möttes jag av en jättefin present på bordet,
"tack för att vi får låna din fina lägenhet!
Kram pappa, Carin & Adam"


Jag blev jätte glad och den passade mig perfekt! :) Tack <3

Puss på er!

Den här fina ängeln fick jag av pappa, Carin & Adam

 

Trackback
RSS 2.0