JA JA JA! :)

 

JA!
7,5km... Ja de lyckades jag ta mig springandes igenom igår, ganska stolt faktiskt!
Jag har ju trots allt för tillfället,
En kropp stelare än ett kylskåp,
En kondis sämre än en död råtta,
Lika dåligt tränade ben som en gråsparv
och sämre motivation än en innekatt!
Så ja jag är rätt stolt ändå! ;)
.
JA!
Eric och hans Färjestad J20 vann förut med 5-1 :)
Jag hade fint sällskap av Lisa Persson!
Bra match, bra killar! ;)
.
JA!
Lillebror och hans Munket vände och vann borta mot Köping ikväll, underbart!
De är förjävla bra dessa grabbs!
Lillebror la till FYRA poäng till sin samling, gött!
Syrran än stolt, helt klart! Du är bäst böbben!! <3
.
JAA!
Jag är en tjej med massa energi och glädje just nu! :)
Solen har strålat idag och det tog jag och Lisa vara på genom att promenera en timme i förmiddags! Fantastiskt skönt!
Hoppas ni gjorde desamma, solen ger och ger utan att ta :)
.
"det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden!"
Ja, lev varje dag, de är alla en gåva!
 
 
Sov gott mina vänner ♥

 

 

Trackback
RSS 2.0