JAAAA JVM FINAL!

Igår stod ja upp med svettiga händer till JVM semifinalen, ja, jag va riktigt nervös!

Sen när Friberg gjorde 2-2, då skrek ja så att pattes katt dret ner sig,
Men det va bara början, för sen blev det straffar, då Collberg & Friberg sätter sina och Granlund missar,
JAAA, Sverige i JVMfinal, och jag lovar att hela Karlstad hörde mig & storebror skrika!

Skönt, förjävla skönt!

Så imorgon väntar tjejkväll tillsammans med gamla ops-klassisar, och fler goa brudar.

Vin, spel och sen avslutar vi med en VM final, kan de bli bättre?
Svar, NEJ! :D

Idag har det varit en såndär slappis dag, har känt mig lite som Katten Gustav, eller Johnny Cash (patte&laines katt),
tvättat lite, tagit en promenad, myst i ett varmt bad, tillbringat massa tid i det där älskade soffhörnet och börjat läsa en ny bok.
Avslappnade. Mkt skönt!


Jag fick också ett glädjebesked förut när Martin ringde mig,
Han berättade om domen.
Vi slipper att besöka honom i fängelse.
Han får skyddstillsyn och samhällstjänst.
Ibland måste man inse vad som är bäst för den som begått ett misstag, och det här är bäst för Martin.
I fängelset hör han inte hemma, det skulle bli en motsatt effekt.
Nu min lilla Märtis är de bara att börja om på ny kula och visa alla "den där goa nallebjörnen-sidan" som jag alltid ser! :) <3

"Att erkänna ett misstag är att visa att man är klokare idag än igår"

Nyp i rompa / latmasken ;)

 

 

Trackback
RSS 2.0