NATUREN


"Naturen är bättre än genomsnittsläkaren"




Så sant som det är skrivet!
Om man tillbringar tid ute i naturen, så är jag helt säker på att man mår bättre, både på insidan och utsidan!

Igår drog jag med mig Alex & William ut i skogen en timme, Enya va såklart också med :)
Det är ju såå mysigt, massa snö, träden glittrar av de vita flingorna, vattenmassorna är övertäckta med tjock is och det är alltid lika kul att utmana isens tjocklek! ;)

Imorse startade jag dagen med en riktigt uppfriskande morgonpromme tillsammans med Sara, helt underbart!
Det ärmedicin för kropp & själ att låta kylan bita i kinderna och sällskapet värma insidan! :)
Tack min stjärna!

Hela eftermiddagen & kvällen igår tillbringade jag med världens bästa Eric!
Fika på stan, soffhäng hemma hos mig, god mat, skratt & prat! :)
De dagarna ger massa energi och är ett måste i mitt liv ♥

Jag somnade i soffan till en av världens absolut bästa filmer - Pearl Harbor!
En flod av tårar rinner varenda gång,
Det är vänskap,
Det är kärlek,
Det är födelse,
Det är krig.
Filmen innehåller allt från att förlora till att vinna
!

Ha en fantastisk dag alla, för det tänker ja ha! ;)

Trackback
RSS 2.0