Off to work.. Again!

 

Yes, Då var man snart i Oslo igen då,
Efter FYRA veckors ledighet! :)
Det känns vill ja lova, va extra segt att gå upp imorse..
Men jag kan inte klaga, jag är ju ledig mer än vad ja jobbar för sjutton! ;)
.
 
 
Jul, nyår och massa därtill har förgyllt mina lediga veckor.
Det har varit helt otrolig bra!
Med de människor jag har runt om mig och de vi gör tillsammans så kan de inte bli annat än minnen för livet!
 
 
Tack tack tack alla, ingen nämnd ingen glömd,
Ni vet vilka ni är som har dragits med mig dessa veckor ;)
* Alla ni är unika, helt fantastiska och finns i min egna lilla stjärnhimmel! *
 
.
 
 
På busstationen står min älskade bror, Mathilda & Linnea och väntar på mig,
Bara det gör att jag vet att kommer ta mig genom denna jobbperiod med ett leende på läpparna! :)
.
Ta hand om er!
/ Nörska

 

 

Trackback
RSS 2.0