Oslo by day

 

Frukost, lunch och kvällsmat på stan,
Det va bara att flytta från det ena stället till det andra!
Men sällskapet var hela dagen detsamma - min fina Tesa!
Helt underbart att ses igen, de va ju inte lite att prata om vill ja lova!
Skönt!
.
Vi avslutade en lång och härlig dag på Fridays med god mat och en flaska vin,
Mums! :)
.
Dagens skratt fick vi inne på Kondomeriet idag,
Vi kollade i hyllorna, skrattade lite som man gör i sånna lägen,
Men värst blev när expediten sa HÖGT OCH TYDLIGT till oss att
"den här VIBRATORN är det ORGASM-GARANTI på!!
 
 
 
Okeeeej sa vi, vände på klacken, gick ut och skrattade oss dubbelvikta! haha!
Alla i affären kollade liksom på oss när hon sa det...
Lite väl övertydlig och faktiskt lite pinsam! ;)
..
Men men, ett gott skratt förlänger livet!
Det gör nog förmodligen en orgasm också... eftersom det va garanti! ;)
.
Nu har jag intagit lillebrors soffan och kommer sova gott efter en suverän dag!
Tack Tesa <3
Puss och kram!

 

Jag & min fina vän vinar på Friday´s

 

_____

 

Det blev inget köp på kondomeriet, men Jag köpte mig "e björnfett" för 23,50 på Indiska :D

 

Trackback
RSS 2.0