Välkommen 2012!



"Nytt år, nya möjligheter!"
_____

Jag har en otroligt bra känsla i magen, jag tror faktiskt att 2012 kommer bli mitt år!

Sälen, snö, sol, snowboard, vurpor, After Ski, korvgrillning, öl, cider, fantastisk lyxig & god mat, bastu, snöbad, sällskapsspel, raketer, skämt, skratt & skål!

Jaa, Min nyårshelg, avslutningen på 2011 är den bästa på länge länge,
eller det är nog ett av de bästa nyår någonsin!
Allt var så lyckat och jag kan bara inleda 2012 med ett sort leende på läpparna :D
Tack Lisa, Linus, Marie, Tobias, Hammar & Rickard!
Ni är otroligt härliga människor!


Ett år på 365 dagar innehåller alltid massa olika känslor, intryck, upplevelser, drömmar och förväntningar.

För mig innehöll År 2011 allt från det svartaste mörkret till solens starkaste strålar,
allt från det bredaste leendet till skrik & gråt av förtvivlan,
allt från den mest fantastiska resan & upplevelsen någonsin till den mest hjärtskärande synen när ett av mina älskade syskon behövde hjälp att orka stå upp,

allt från den djupaste glädjen att lyckas hjälpa till en tung insikt som slår till dig så hårt att du faller,
allt från den djupaste kärlek till vänner & familj till en känsla av hat när någon stryper dig,
allt från en oslagbar Peace and Love festival till krig mellan mina egna hjänrhalvor,
allt från att stötta en av mina älskade som kommer "ut ur garderoben" till att själv inte ens tro på kärleken,

resor från Asien till Italien,
flytt från Munkfors till Karlstad,

allt från att tappa greppet om mig själv,
stå darrigt på ett ben
till att nu med hjälp av min styrka komma tillbaka stående på båda benen.

Förväntningarna
inför 2012 kan ja inte sätta fingret på riktigt,
men jag vet att det kommer bli ett riktigt bra år.
Det betyder väl kanske att förväntningarna är ganska stora.

Jag ska bli ännu starkare,
jag ska stå på fyra ben,
jag ska tro på mig själv och det jag gör,
jag ska lägga allt det som hugger i hjärtat i ett fack långt där borta,
jag ska fortsätta att inte lyssna på de som vill mig illa,
jag ska fortsätta att ge av mig själv, mina råd och min energi,
men ja ska försöka lära mig att ta lite mer,
jag ska umgås med de som bryr sig om mig både när ja skrattar & gråter,
jag ska försöka leva för dagen och ta vara på alla stunder, ingenting går i repris!


Mina läsare, hoppas ni haft en fin nyårsafton,
jag önskar er alla ett gott & varmt 2012 full av kärlek och lycka.
Om ni ger detta, så lovar ja att ni får tillbaka det också,
Kom ihåg,
 
"DU är bra som DU är, det spelar ingen roll va någon annan säger om DIG, tro på DIG själv, DU är bäst som DU är!"


Hej och välkommen 2012!
Nu kör vi! :)

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Lisafisa

Världens finaste och absolut bästa människa!! <3

2012-01-03 @ 18:42:07
URL: http://helenlisajohanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0