VM GULD!!!


image description

Glädjeskrik. Glädjeskutt. Glädjetårar.
!!!!!

Jaaaaaa, inatt tog Sverige sitt första JVM Guld31 år!
Vilka killar! Hatten av för er alla, ni är grymma! :)
_____

Jag ville bara göra ett snabbt, kort inlägg, men ack så viktigt att framföra.
Igår fick jag höra av tre olika personer på samma kväll om hur grym de tycker att min blogg är!

En kille sa,
Alltså Madde hur kan du alltid va så glad, du skrattar alltid när jag ser sig, det lyser om dig och du sprider sån energi, och din blogg, den är så jävla grym! Ja läser den varje dag!

En annan kille sa,
Madde jag följer din blogg , och den ger mig så mycket! Den är helt sjukt bra!

En tjej sa,
Du skriver otroligt bra! Jag har varit riktigt under isen, men tagit mig upp igen, jag har läst många bloggar, men om jag mår dåligt nu och vill ha styrka och energi, då är det din blogg jag läser Madde!
Tack för det du ger mig.


Det här är för mig ord som betyder oerhört mycket,
Jag vet att jag är en person som ger, men att höra det av människor som jag träffar väldigt sällan,
det får mig att inse att jag verkligen har lyckats att sprida glädje!
Shit va kul det är!
Den känslan slår det mesta,
det är nästan lite som ett VM-guld för mig! :D


Och jag vet att det är som så att,
"om du vill vara glad, måste du först glädja andra"

Tack, jag uppskattar verkligen det jag får tillbaka av er! :D

Lyckorus!


_____

Trackback
RSS 2.0