Bilderna talar sitt språk

 
Jag tar er en tur tillbaka till min senaste vecka, till de absolut bästa ögonblicken!

Jag har verkligen blivit otroligt mycket bättre, ja nu är jag faktiskt riktigt bra på att leva livet varje dag.
På massa olika vis.
 
"Den här dagen är första dagen på resten av ditt liv"
 
 
 
 
 
Jag & gulltrölle i Oslo
 
 
Mums med glass! ;)
 
 
Svalkar mig med en öl i solen innan hemfärd från Oslo :)
 
 
Bästa sällskapet
 
Bästa vännen som bussällskap :D
 
 
Väl hemma. skål. utgång. Jag älskar den här stunden :)
 
 
Mys till Gavin DeGraw. P.I.P
 
 
Alina med "du måste flytta på dig" på Tempel
 
 
haha, jag köpte mig en BILLIG kebabtallrik på CityGrillen ;D
_____
 
Stämman 2012
 
 
 
 
 
 
 
 
 

_____
 
Mitt smultronställe - Sommarstugan i Skärgen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0