En U-sväng

Dagen började piss med halsont, huvudvärk, otrolig trötthet och ren utmattning..

Kände mig som en mosad banan! Av ingenting.. Eller jo kanske, förmodligen min inre stress..

Jag gick upp klockan 10, åt frukost, lyssnade på älskade Melissa Horn och somnade på soffan igen efter någon timme... Fortfarande lika trött!?!

Vaknade av att kära Annlo ringde klockan 16, hade då legat i soffan dreglat å drömt mig bort i timmar.

Men där gjorde jag en U-sväng!

Annlo fick mig direkt på bättre humör och jag bestämde mig för att göra dagen till något bra! :)

Promenad, Mat, Vin och hör och häpna, SOL! :) Solen kikade fram så vi satt ute och njöt.. Jag kunde ha somnat, så avslappnande var det, viktigt!

Det var precis vad Min kropp, själ, mage, Mitt hjärta, humör behövde!

Tack min vän, och tack till mig själv för att jag lyckades vända på vägen!

 

❤ Puss & gonatt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: AnnLo

<3

2012-07-12 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0