Ger mig luft under mina vingar

 


Styrka.
Mod.

Tro.
Kraft.
Glädje.
Självförtroende.
Kärlek.

Livets viktigaste ingredienser.
Du bakar ihop din egen deg här i livet och hanterar den med din personlighet, dina val och dina utmaningar.
Men det finns människor runt om en, som ger dig den där extra kryddan i livet, för mig är dom änglar, mina vänner och min familj, jag älskar er! ❤

Var rädd om de dina, visa uppskattning och ge massa kärlek

 

Idus

Ronjis

Lisa Welam

Lillebror Marcus

Laine

Sanni

Storebror

Lillebror Pontus

Sara Jansson

Lillebror Pontus

Ekblom

Lillebror Pontus

Ronjis

Lisa Haglund

Tias

Martin

Tesi

Lisa Persson

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Alla fina ord och meningar har du gjort dig förtjänt av gumman! Puss älskar dig

2012-07-06 @ 14:46:51
URL: http://typisktronja.devote.se
Postat av: Madelene

Åå tack gumman, du är en ängel! Saknar dig! Älskar dig!❤

2012-07-09 @ 11:33:02
URL: http://madelenerone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0