Sorg i hjärtat

 

Idag skulle min ängel Tildus fyllt 25 år!

Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde fira den här dagen tillsammans med henne, men tyvärr så tar hon sig inte ner från det blå och jag kan inte ta mig upp.

Men mina tankar är med henne hela den här dagen.

 

Jag har firat ensam i soffan hela dagen idag, feber har jag, så de va en utmärkt dag att va sådär slapp som vi brukade vara tillsammans, ja & Tildus.

Mjukisbyxor, cola, chips, okammat krulligt hår och ett stort ljus tänt.

 

Gumman, Jag vet att du firar med skumpa, öl & tårta tillsammans med dina änglavänner där uppe.

Dansa, sjung och skratta massa! Ställ till med en riktig brakfest, Man fyller faktiskt bara 25 en gång! ;)

Vi alla här nere tänker på dig extra mycket idag!

 

Jag saknar dig, jag älskar dig och jag vet att en del av dig är med mig här nere varje dag.

Hipp hipp hurra & Grattis min vackra ängel! ❤

 

Jag har tänt ett ljust för Tildus hela dagen idag <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0