To find yourself, you most first lose yourself completely

 
 
Vi har alla riktigt bra dagar och mindre bra dagar.
Vi har alla dåliga dagar och fruktansvärt dåliga dagar.
Vi har alla upplevt känslan av att älska livet och känslan som är när man vill dra något gammalt över sig.
 
Jag vill bara ge er som behöver det just nu lite extra energi!
 
Om du sitter hemma nu och har tråkigt,
tappat kaffekoppen i golvet, less på vädret,
oense med mamma, bråkat med killen,
känner dig ensam,
ser ett hinder framför dig eller helt enkelt bara har en dålig dag.
Då kommer det en bättre dag framöver, förhoppningsvis redan imorgon!
 
Om du har stött på ett av livets många stora hinder, som du aldrig gjort förr.
Om mörkret där du står nu är ovanligt mörkt och kallt.
Om du saknar någon som lyft sina vingar.
Om du saknar en vän som du länge höll kär som lämnat dig där.
Om det just nu känns allt annat än bra,
så kan jag ändå lova att det kommer bättre dagar!
 
Nya dagar , med nya möjligheter, med ny glans!
Ljuset finns alltid där, precis som solen alltid lyser över molnen!
 
"Jag tänkte för en stund, det här klarar jag aldrig. Varför jag?
Jag kommer aldrig få det så bra som dom där andra, eller jag kommer aldrig kunna känna sådär."
 
Jag kände mig som den ensammaste i hela världen,
Jag tappade fotfästet, jag såg svart, låg sömnlös varje natt.
Men jag slutade aldrig kämpa.
Nu kan jag enbart se tillbaka på det förflutna som en styrka!
Jag står här idag med ny livsglöd och kan ge så mycket till andra av mig själv!
Det är energi! Det är glädje!
 
Det är inte farligt att vara svag, att inte skratta, "Bryt ihop och kom igen!"
 
 

 
Styrkekram från mig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0