Dagarna springer, jag också men hinner inte ikapp


Det finns perioder i ens liv då det känns som att en timme är en minut.

Det sker så mycket roligt att man njuter så ofta man bara hinner med,
En del viktiga ting kommer i skymundan.
Det sker förändringar i livet som man inte orkar ta in nu utan kroppen har ställt in sig på auto-kör-ordna-fixa-växeln!

Jag tänkte börja med något av det roligaste och härligaste upplevelsen som har skapat minnen för resten av mitt liv!
Nämligen Marre & Tobbans bröllopsfest! Wow så lyckad!

Hawaii-tema, fina tal, god mat, bra musik, bra ordnat, fina människor, skratt och massor mer, men framför allt det perfekta brudparet som jag tycker så mycket om!

Jag kan bara säga TACK för att jag fått vara med denna dag, dela den med er, det har gett mig skratt och minnen för livet! ❤


Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.
Igår började resan mot en förändring i mitt liv på riktigt, första flyttlasset är i hamn hos pappa.
Så nationaldagen 2012 innehöll mest bära, flytta, lyfta, svettas, tänka och skynda.
Men nu är det gjort, pappa & Carin tog över min stora soffa,
så nu är en av broders soffor inne hos mig som jag får sitta, ligga & sova i den sista tiden,
Sen insåg jag nyss att jag inte kommer sova i min säng på 10 månader, minst! Vemodigt..
Men den står och väntar på mig hos pappa tills mina äventyr är över :)

Tack pappa & Carin för all hjälp,
Tack Adam & storebror för att ni får träningsvärk för min skull! ;)

Mys med Annlo & Lina på stan, shopping,
årets första inlinestur,
fika med Annie,
lunch med Lisa P,
betydelsefull tid med familjen,
soffhäng med Ekblom & Idus,
massa kvalitetstid med AnnLo,
BB final, inte så viktigt för mig, men kul att goa Hanna vann! :)
Lets Dance final där snygga, sexiga, charmiga & BÄSTA ANTON HYSEN stod som segrare! Yes yes yes! ;)

Ja det var faktiskt innehållsförteckningen för min senaste vecka, en stor del av den iaf!

Så nu är det lite lugnare i helgen eftersom nattjobb väntar i Oslo.
Ska försöka hitta tillbaka till bloggen igen i all röra, men tack alla som följer mig, det är riktigt kul!

Sköt om er nu så hörs vi nog ikväll,
Å kom alltid ihåg,
"allt ont för något gott med sig!"

Puss / duracellkaninen ❤



Bakfull å jävlig ;)
 

 

Pappa & Carin i min soffan ;)


Redo för Hawaii-bröllopsfest à la Marre & Tobban :)



Älskade annlo & jag tog en kall bira till fotbollen! Livet ;)


Världen bästa som alltid ställer upp! ❤


Flytt-time! 


Hammar, min bordskavaljer
 

❤❤❤❤❤

 

Trackback
RSS 2.0