Lugnet efter stormen

Hej bloggen och alla fina läsare!
Nu var det alltför länge sen!

Som sagt, juni månad har varit en stormig månad full av liv och bloggen har tyvärr verkligen hamnat i skymundan och därav stått längst ner på min "att göra lista".

Men det är ju här jag skriver av mig och delar med mig av min vardag,
går tillbaka och skrattar åt galna saker som skett,
njuter av upplevelser som gett breda leenden och ser framsteg som jag gör vad gäller tunga, mindre roliga saker i livet.
Så nu när jag sitter här igen så inser jag att jag faktiskt saknat det :)

Många minnen har skapats,
Student, examen, midsommar, sommarledigt, kvalitetstid med vänner, flytt & party i alla former! :)

Det har varit allt från skratt till gråt, lycka till vemod!
Men här sitter jag nu på jobbet i Oslo och kan faktiskt se tillbaka på juni och tänka, oj så mycket det finns att uppleva här i livet! :)

Igår hade jag kvällsmys med mina bästa, Lisa & lillebror Marcus, jag har verkligen saknat dom!
Lisa bor hos broder nu i Oslo tills hon och jag ska flytta tillsammans :)
Gissa om jag längtar tills jag får ha egentid med Lisa nästan varje dag!? :)
Ikväll väntar ännu en kväll med kvalitetstid ❤

Fånga alla stunder, njut & var lycklig av dom bra och lär något av de dåliga.
Så fort ni lämnar ert eget hem så får ni erfarenhet, kom ihåg det!

Hörrni, vi hörs snarast, fortsätt vara goa å kika in för nu lovar jag att hitta tillbaka hit igen! ;)
SlängPuss på er från Oslo! ;)



Alex har sommarlov, å jag med! ;)

 

Ingen har dött av lite regn ;)

 

 

 

Hoppet är det sista som lämnar mig! ❤

 

Tröttis

 

 

 

Påväg mot vänner, öl & fotboll i Oslo :)

 

Jag och älskade Lisen ❤

 

Enya

 

Broder & Liane laddade ;)

 

 

Trackback
RSS 2.0