Studenten 2012


Vart ska jag börja?
  Från onsdagen i förra veckan tills i söndags så har allt gått i ett kör, från morgon till kväll!

Eric och Ponka har har haft student båda två, torsdagen den 14 juni.
Hela dagen bestod av skratt, kramar, stress, bilåkande, fixa, dola, alkohol, dikter, mat, kaffe, tårta å massa massa mer!
Sen snäll storasyster som man är så fick även lillebror ha kvällens förfest innan Nöjes hemma hos mig! ;)
vilket i sin tur blir massa STÄD! ;)
 
Fredagen den 15 juni var jag och Ponka till Torsby på student, där vi tog emot två glada & underbara studenter vid namn Bäcka & Hagis!
Blev bjuden på riktigt god mat hemma hos Hagis i Sunne lite senare, mysiga människor!

Senare på kvällen kom Kära och efterlängtade Therese hem för att sova hos mig.

lördgen den 16 juni var det dags för flytt, Patte & Laine skulle nämligen ur sin lya på Inre Hamn och in i min på Herrhagen, så det va bara att flytta, lyfta, bära, svettas ígen!
Lite stressigt men framförallt vemodigt för mig att lämna min lägenhet som jag tycker så otroligt mycket om!

Kvällen bestod av examensfest för bästa Sara Danielsson! 
Hon har genomfört tre år och är NU vård- och stödsamordnare! 
woow, så otroligt bra gjort och det va verkligen värt att firas,
vilket vi gjorde med skratt, dans, musik, god mat och bästa sällskapet! :D
 
Ja, det har varit en vecka full av MINNEN.
Jag har varit överallt och ingenstans,
fixat och dolat, skrattat och gråtit,
 ätit och druckit, dansat och suttit,
pratat och skrikit,
läst dikter,
kramats, pussats
och det viktigaste av allt,
jag har stolt delat dessa stora ögonblick och önskat dessa fina personer i mitt liv
 Lycka Till med allt de tar för sig med nu!

Till alla er som jag har delat dessa dagar med,
Ni är fantastiska och jag tycker så otroligt mycket om er alla, ingen nämnd ingen glömd!

Puss & kram, enstolt syster, dotter, barnbarn, vän, släkting & bekant.










Trackback
RSS 2.0