Älska solen!!


Jag verkligen ÄLSKAR solen!
Den ger mig energi så att jag kan dela med mig till nästan hela världen!
Åå va underbar känsla! :)

Efter lång ledighet, födelsedag & resa till underbara New York (bilder från resan kommer snart) är jag nu tillbaka i Oslo igen.
Har jobba hela helgen, men va gör de när solen skiner?? :)

Igår hade jag, Mathilda & Linnea en helt underbar förmiddag ute i Sofienbergparken med fika, sol & mys!



Linnea i sin favvogunga :)


image description

Gulletrollet mitt <3



Idag är det 12 h jobb som står på schemat men just nu har jag två timmar ledigt mellan passen så jag tog mig en springtur och sitter nu svettig i solen!
Livet blir vad man gör det, och just den här stunden bara älskar jag! :)

Imorgon kommer kära Martine till Oslo på besök så då blir det kos i Oslo, mat i parken, fika på Aker brygge,
ja helt enkelt allt det där som hör underbara Oslo till! :D

Hörrni, ta vara på solstrålarna och njut, det är dom små stunderna som gör oss riktigt lyckliga!


"Le mot livet, så Ler livet mot dig!"


Njuter i solen efter springturen!

 

Trackback
RSS 2.0