TACK <3

Till alla ER som gjort min födelsedag helt underbar!

Jag har fått massa telefonsamtal, massa sms och sist men inte minst närmare 300 fb-grattis!

Tack tack tack alla fina människor!
Jag blir helt varm i kroppen! <3




Ett av alla fina sms idag. Detta otroligt fina från min underbara Sanni! <3


Nu sitter jag i bilen påväg till Sthlm, tidigt imorgon lyfter planet till New York.
En spännande, fantastisk och minnesvärd resa väntar runt hörnet.
Jag är helt säker på att det blir ett minne för livet!

Jag får en extra låååång födelsedag "over there" som bara kan bli tipptopp med massa shopping, date med Henke Lundqvist och kvalitetstid med min älskade familj! Tackaaar :)

Broder får en för tidigt student present där han ska få se NHL matchen mellan sitt favoritlag Pittsburgh som möter New York Rangers på Madison Square Garden på torsdag!
Sist med inte minst kommer en av hans högsta drömmar förmodligen gå i uppfyllelse då kungen Sidney Crosby gör Comeback efter lång skada! :D
High five!! :D

Bara En sak till,
Ponka:
-Mamma, ja blir aldri full, ja blir bar mjuk i kröppen!

Patte:
-hmm dreck ikapp... Ja försöker alltid å dreck ikapp mig själv ja!

Ja, den här resan kommer bjuda på massa galet och jag hoppas vi kommer hem hela och med massa magrutor! ;)

Nu är det bara för mig att tacka än en gång för denna 24-års dag och säga,
ta hand om er här hemma alla gullefjun! :)

Puss & kram en nybliven 24 åring som ska göra New York osäkert! ;)

 

New York here I come!!! :D

 

image description

Min fina present från mamma & Fredrik, en ring från Tomas Sabo

 

Patte, jag & Macke laddar upp

 

Lillebror är redo för High Five med Crosby! :)

 

Trackback
RSS 2.0