Tänk att man kan tänka så mycket

 

Färjestad vann första semifinalen, skönt!
Solen steker verkligen idag, underbart!
Sommar, du är hjärtligt välkommen när du vill ;)
Springturerna i Frognerparken är verkligen en energikälla..
Äntligen har jag tagit mig i kragen och kommit igång på riktigt, man mår så mycket bättre!!
Jag är nästan hundra procent säker på att jag har världens fulaste fötter :)
Jag saknar mina fina vänner hemma.
Ett nytt jobb skulle verkligen inte göra ont nu alltså, en nytändning!
En kall öl skulle inte sitta helt fel nu ;)
Jag längtar faktiskt efter att va sådär kär så de kittlar i kroppen, ja ni förstår :)



"Det är ingen idé att försöka förstå allting, för ibland är det inte meningen att man ska förstå,
bara acceptera"
 
 
Som sagt, min hjärna går på högvarv här i solen, tankarna korsar varandra, samtidigt som jag verkligen njuter fullt ut av denna fantastiska värme och mina fräknar som pluppar upp! :)

Puss på er <3

 

 

Trackback
RSS 2.0