Welcome Spring!


1 Mars är här!
Våren är här!
Det är årstiden då alla skyndar sig ut för att få frisk luft, D-vitamin och ny energi!

Igår var det den varmaste dagen i februari på 134 år i Värmland! Wow!
Det säger en hel del om att våren verkligen tittar fram och säger Hej! :)
Hoppas den stannar också.

Själv har man legat inne dessa fina dagar och tittat ut genom takfönstret på den värmande solen och den blå himmelen, med en influensa som inte vill ge ner!
Men när ger jag upp?
Aldrig!

Idag har jag faktiskt suttit ute en stund på balkongen, läst en bok, fått fräknar och lite ny energi,
det behövdes verkligen efter fjärde dygnet som kretsat kring soffa-säng-tv!
Så Jag känner mig en smula bättre och har inte alls så hög feber idag.
Igår orkade ja ju inte ens laga mat själv, men jag har tur som har min älskade storebror och Laine som kom med matlåda och massa gott igår! Ni är bäst!! <3

Imorgon hoppas jag verkligen att jag vaknar feberfri, för då tänkte jag nämligen kanske ta mig till Munkfors och kolla på storebrors match :)

Sen kommer min älskade mamma och Fredrik hem från Kenya också!
Som ja längtat att få höra om och dela deras upplevelse!
Kenya är ju faktiskt mitt drömresemål :)
Ni ska också få ta del av deras resa lite, ja lovar! ;)

Nu har ja nyss pratat med Ekblom, han har ringt varje dag, vilken stjärna!
tänk att man faktiskt känner sig en smula kryare efter att ha pratat med honom! :)
bäste böbben det! <3

En till som har fått mig att skratta med febern i topp är min darling Annlo :)
Hon & jag ligger i influensan båda två, hon i Göteborg & jag i Karlstad,
vi har väl pratat i telefon med varann 6 ggr om dagen ungefär... Det är ju alltid skönt att dela ondskan med nån som vet precis hur det känns! :)
Min fruga det, nu ringer hon också :)

Puss puss på er / sjuklingen

 

 

Trackback
RSS 2.0