Delad glädje är dubbel glädje!


Att vara glad för någon annans skull är lika underbart som att vara glad för sin egen skull! 😍

Jag känner stor glädje för de fyra i mitt liv som ligger närmast hjärtat!

Storebror fick för en stund sedan ett nytt och bättre jobb på Gruvön i Grums, bättre lön och en trivsammare miljö!

Lillebror Marcus tog förra veckan ännu ett stort steg i Fridays stegen, han har nu fått jobbet som Manager! Wow!

Lillebror Pontus tar nu studenten och har redan fått jobb som elektriker, lägenhet och skrev igår på för Jutul IL hockey Bærum, Norge!

Lisa min vän och blivande sambo fick igår jobb som servitör i Oslo!
Dessutom var de hennes första dag som arbetslös eftersom hon valt att lägga frisör åt sidan och möta nya äventyr! Starkt!

Ja, ja, ja, ja åå va jag är glad!!!
Ni betyder allt för mig och att det går bra för er är så betydelsefullt!
Ni är bäst och jag är så stolt vän och syster! 💗

Grattis till mina älsklingar! 💗

 

 

Trackback
RSS 2.0