Egentid


Att vara ensam, bara ha sig själv att ta hand om, det är viktigt och något som man måste kunna hantera.
Jag har verkligen lärt mig att stava till och hantera ordet ensam, det är skönt.
Men ibland är det fruktansvärt tråkigt och värdelöst också! :)

Idag har varit en såndär långtråkig ensam dag.
Jag drog filten över huvudet och låg i soffan typ hela dagen.
Har ju iofs haft Enyas trygga närhet, vilket alltid är skönt.

Men sen tänkte ja att, nej ja kan inte ligg här som en förlamad sill, röck öpp däj nu Madde! Å dä gjorde ja :)
Storerbror & jag drog till Vedugnen och åt god mat :)
Sen när han åkte på jobb så tog jag mig en kvällspromme med Enya i solen som är framme tillfälligt och säger hej :)
Det var mycket skönt, nu sitter Me, Myself and I med en stor godispåse, cola & favvofilten och inväntar hockey VM, Sverige-Tjeckien! :)

Ha en fin lördagskväll alla goa! :)

 

 

 

 

 

Trackback
RSS 2.0