Jag skiner som solen ☀


Hej alla godingar!
Det va en stund sedan sist, men jag lever, är samma Madelene fast gladare och är tillbaka med massa NY ENERGI!

En hel lång vecka med massa sol och värme har fått mig att bojkotta min lya om dagarna på grund av att den har varit varmare än vad det är i en bastu!
Så Naturen, sandgrundsudden och en filt fick bli mitt hem ;)

När ja tänker tillbaka på de sista dagarna så tänker jag verkligen bara OJ, vilken vecka!

Massa Sol. Värme. Svett. Shorts. Bikini. Doppat fötterna i älven. Filt. Sandgrundsudden. Fika. Frukt. Glass. Solbrillor. Solkräm. Fotboll.
Häng med underbara vänner. Uteservering. Fest. Öl. Cider. Vin. Grillat. 20 års kalas. Skratt. Kramar. Musik.
Esc - Loren! Guld till Sverige. EUPHORIA!

Woow, det har bara varit så himla bra, mysigt och jag har njutit varje minut!
Jag är bara såå glad! :)
Det här vädret och mina älskade vänner har gjort den här veckan till en riktigt bra start på en förväntansfull sommar!

Tack mina älskade!!! 💜

Ta vara på alla stunder ni får med de ni tycker om, tala om för dom hur mycket de betyder och var rädda om varandra, det kan helt plötsligt vara för sent ❤

/Sunshine ☀

 

 

Glada vänner & jag firar Guldet till Loreen!


Sommarkänslor!!!

 

Grillmästaren 2012


Goa Herman


Mys på udden


Fina Lisen & tjockis ;)


Lisa Haglund 20 år!! ❤


 

Älska sommaren och Karlstad med alla dessa uteserveringar!


Oförglömlig & underbar dag med mina älskade vänner ❤



Grill, öl & skratt ute på filten innan paaaarty!


Vackraste!


 

 

 

Trackback
RSS 2.0