Dags för Fredagsmys


Jobbat, PNat, tränat intervaller, duschat läääänge och mättat magen med kycklingtacos!

Ja, det är min fredag det.
Nu tänker jag toppa den med att se Johan Falk filmen "Barninfiltratören".

Så jag hoppas att ni tänker ha en lika mysig fredag som jag, med eller utan sällskap.
Jag kryper nu iaf ensam under filten med gott samvete och dreglar till Frank nu ;)
Det värsta var att jag & Lisa såg en av filmerna igår,

och gissa vem som drömde om Joel Kinnaman hela natten och därav vaknade fleeeera gånger?

JO Madde såklart!
Men drömmar ska man ju alltid ha, så jag tänker fortsätta med det ;)

En sak till, om ni har funderat över att ringa/smsa/hälsa på någon, men tänker att,

"nej det kan ja väl inte", "ska jag?", eller "de va så länge sen så"..
Nej, Tänk inte så, gör det!

Sent igår kväll fick jag nämligen ett telefonsamtal från Sverige.

Det var närmare bestämt en av mina första vänner, många års klasskompis och fortfarande en god vän till mig, som jag dock sällan ser.
Det var ingen mindre än Matti som ringde och hörde hur det var med mig, vad jag gjorde och bara ville prata!
Åå jag blev sååå glad!
En vän som jag tycker mycket om!
Tack för det vännen! ❤

 

Gör någon lika glad som jag blev igår Du också! :)




Fredagspuss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0