Delad glädje är dubbel glädje!


Idag är kroppen & ögonen lite hängiga och hela jag ganska sliten.
En tvådagars har satt sina spår ordentligt,
Men det är det mer än värt! 
Jag kan stå ut med att se ut som jag gör och känna mig som 80 år i kroppen,

utan tvekan efter denna TOPPENHELG som nu ligger i bagaget!
 
Egentligen är det svårt att återberätta dessa två fantastiskt roliga dagar, dom måste helt enkelt upplevas i det sällskapet som jag kallar ELITEN!

Fredagen bestod av födelsedagsfirande för Mamma & Ponka, presenter, hockey, öl, mat, lekar, djupa samtal, skämt, fireball, utgång på Jaguar, lite för mkt av det goda, galna händelser, SKRATT & GLÄDJE!

Tack Mina tre älskade bröder, Laine, Ida, Martin, Hagberg, Ekblom, Mamma, Fredrik, Mormor, Gunnar & Alex.
En del av er är min familj, er andra har jag valt att lägga till i min familj. All kärlek till er! ❤

lördagen tog jag & Hagberg en pizza & öl innan jag drog vidare till mina brudar Lisa & Therese för att förbereda oss inför Ladies Night!
God mat, bubbel, musik, givande samtal och skratt värmde upp oss.

Sen ska jag lova er tog självaste Uggla och gänget över och gav oss en minnesvärd show!
Woow säger jag bara, Uggla, han har alltid varit min idol innan, men nu är han ännu mer min idol!

Vilken härlig man, Uggla, detta var din show och som VF skrev, därför Uggla är det här betyget egentligen bara ditt! Tack!


 Med en shot i magen, skratt upp till öronen och tårar i ögonen så samlades bästa gänget hos Lisa innan vi intog tempel!
Tack Lisa, Therese, Sara & Ida för en oförglömlig kväll, med er är jag så bekväm att jag skulle kunna gå helt naken med er runt mig, dygnet runt! 
 
Tempel är inte platsen dit jag brukar gå för att sen gå därifrån å känna Yes, vilken kväll!
Men i lördags gjorde sällskapet allt, ovanstående brudar, systrarna Wallin, Laine, Sanna & Malin, tack för en pangkväll! 
 
 
 Här är lite bilder från helgen som jag lägger till bland mina finaste minnen.

Tack igen alla mina fina människor!
 

De Mina

 

Erik, Hagis & Jag

 

Martin, Ida & Ekblom

 

Laine & Macke

 

Galenskaper vare ja!

 

Hjärtat & Jag på Ladies Night

 

Tesa & Jag

 

Bästa!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en riktig PANGHELG snygga, söta bästa Madde! Love ❤

2012-11-12 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0