En fredag utan måsten


SHM i Sthlm, julbord här & där, hockeymatcher & utgång lite varstans.
Ja, så verkar den här fredagen se ut för de flesta om man kollar den nuvarande styrande världen - Facebook!

Själv tillbringar jag kvällen i soffan tillsammans med en filt, pepsi max, choklad & druvor.
Vilket betyder mjukis, tofflor, osminkad, håret i en tofs & inga måsten alls!
Skönt.
Även om jag faktiskt måste erkänna att jag är avundsjuk på alla som hoppar till SHM ikväll, men njut för fasen hörrni, det sker bara en gång! :)

I helgen väntar jobb i massor.
Men jag hoppas också få lite syskon tid imorgon då storebror kommer till Oslo och fullbordar skaran.
Det blir min höjdpunkt denna helgen och det är inte vilken höjdpunkt som helst, eftersom vi fyra ses väldigt sällan då vi är utspridda lite här & där, alla har sina egna liv och tiden räcker tyvärr inte till.
Så jag väljer att njuta extra och verkligen ta vara på stunderna då vi ses.

Att ha dessa tre människor, mina bröder, i mitt liv betyder obeskrivligt mycket för mig.
Det finns inga ord som kan beskriva min kärlek till er och för var och en av er gör jag allt! ❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0