Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv!


Igår åkte jag från Oslo med storebror och Laine. De släppte av mig hos Lisa i Karlstad där jag blev väl omhändertagen - som alltid ska tilläggas!
Fika, prata av sig om allt och skjuts hem till Forshaga.
Min bästa vän i med och motgång

Idag tog jag en heldag i Munkfors.
En plats där jag har haft de flesta av mitt livs dagar och fyllt dom med liv.

Jag firade farmors födelsedag i efterhand.
Fikade med mormor framför braskaminen.
Hade pappa & Carin helt för mig själv, eller pappas nya iPad & Carins iPhone tog väl störst plats om ja ska va helt ärlig ;)
Sen avslutade jag på topp med att skratta, prata & bara vara tillsammans med mina två stjärnskott Elin & Felicia!

Stunderna med er värmer hela min själ, tack ❤


Vilken underbar dag, full av liv helt enkelt! ❤

Nu blir det sängen då Karlstad, vaccin, kiropraktorn och mer vänskaps tid står på schemat imorrn.

Gonatt & kram på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0