LYCKORUS

 
Just nu ser jag livet genom en solstråle!
 

eller är lika glad som min utväxt är bedrövlig kan man också säga :)

 
Det går bra nu och det får gärna fortsätta så,
men för säkerhetsskull tänker jag njuta varje sekund då jag känner att jag är såhääääääär GLAD! :)
 
Jag har inte vunnit på lotto, inte fått ett nytt jobb, inte blivit kär, inte vunnit VM och jag har inte köpt lycka.
Jag har avnjutit årets första glögg, smakat på Lisas hemmagjorda pepparkakor, fikat, haft massa egentid, kvalitetstid med vänner, oväntat pratat med någon jag inte pratat med på evigheter, fått veta att det blir nyårsfirande i Sälen och skrattat oerhört mycket.
 
Ja, dessa fina, mysiga, oväntade, roliga och spännande dagar har satt mig i ett Lyckorus!

 
Det är småsakerna här i livet som gör det där lilla extra.
 

 
 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0