Nattjobb


Inatt får Pepsi Max & choklad äran att hålla mig vaken. Vi får se om dom lyckas med sitt jobb, för gör dom det så gör jag också det.
Först dagjobb. Lite vila. Nattjobb. Bara 8 timmar kvar. Kämpa nu Maddus! :)

 




Igår hade jag en mysig kväll tillsammans med mamma & Fredrik på Mackes Friday's som jag nu för tiden kallar det :)
Jag bara Älskar maten där och kan djupt från hjärtat rekommendera Jack Daniel's Glazed Ribs!
Något av det absolut godaste jag stoppat i min mun, och det kan jag lova är ett riktigt bra betyg! ;)



Hoppas ni sover gott nu, vi hörs imorgon då jag förhoppningsvis inte känner mig som en mosad banan utan mer som Madde igen :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0