Tiden går inte, den springer!


Jobbhelgen är över och redan (!) står det tisdag på schemat.

Helgen gick i en hejdundrande fart då jag kombinerade jobb med att Lisa fick besök av Limpa, mat på Friday's och ett besök på IKEA :)
Kul att se hur Lisa jobbar, sen tyckte jag & Linus att det va roligt att se på ALLA möjliga folk! ;)
Skönt med en riktig myslördag i form av mat, två bira och i det bästa sällskapet!


Imorgon åker jag hem till Värmland för en 5 dagars visit igen, det ska bli otroligt skönt och jag är helt säker på att det blir en av ÅRETS roligaste helger!
20 & 48 års kalas för lillebror & mamma på fredag.
Ladies Night med Lisa & Tesa på lördag för att fira Tesa,
Sen blir det utgång då fler av mina underbara brudar ska med!!
I'm happy!! :D

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0