Vaccin & Hårfin

 
Från klockan halv åtta imorse har jag bockat av det ena efter det andra i min "att göra" lista.
 
Hämtade upp Laine som ställde upp att hålla mig i handen när jag skulle vaccinera mig ;)
Det där med sprutor är inte min grej, jag svettas, får spänningshuvudvärk och liknar mer en grå mus vid dom tillfällena. Men nu sitter det där, skydd mot Gula Febern & Tyfoid!
 

 
Sedan var det dags för ryggen att få sig en omgång hos kiropraktorn.
Knak & brak, sa det och sen kände jag mig lite mer som en 25 åring än en 85 åring i nacke & rygg igen.
Tack för den!
 
Vaccinerad, fräsch i ryggen skulle även toppas med fin i håret!
Jag tog mig en tur förbi Lisa för en kopp kaffe, väl där så blev jag ompysslad som en prinsessa ;)
Färgad i håret, samtidigt som jag kände lukten av Lisa & Marres julbak, lyssnade till ljudet av julmusik, serverades lunch och helt enkelt hade ett mysigt sällskap.
Perfekt, & impulsivt.
 
 
 
Innan jag drog hem till Forshaga igen så tog jag mig ett välbehövligt besök hos min brud Annie.
När jag kommer in där så blir jag alltid otroligt glad & lycklig över att ha den där bruden i mitt liv!
En fika kombinerat med skratt och lite skvaller blev ett perfekt avslut på dagen :)
 
Nu sträcker jag ut i soffan med en kopp te i handen och vovven i knät.
 
Hoppas ni har haft en bra dag och sover gott inatt!
Kram kram
 
 
Mitt nyfärgade barr, Mörkt med inslag av rött :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Larsson

Vackra madde, hur fint som helst i ditt mörka barr ;) <3

Svar: Tack fina du ❤
madelenerone

2012-12-08 @ 14:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0