Back in Oslo

 
Efter en vecka hemma i Värmland så åkte jag tillbaka till Oslo i fredags tillsammans med pappa & Carin.


Jag hade en underbar vecka hemma då jag fick umgås med familj, släkt och vänner, fika, mysa, promenera, kramas, skatta, se ishockey, besöka sommarstugan och massa mer!
Det behövdes och satte än större guldkant på hösten.

Nu är dock hemlängtan större än någonsin...
Jag har inte längtat hem på riktigt sedan jag flyttade hit faktiskt.
Men även där går hissen upp och ner som jag förstår.
Det beror nog mest på att de va så himla skönt att vara Hemma utan planer, stress och måsten.
Och att pappa & Carin var här i helgen, de bodde här och vi hade det jätte mysigt.
När de sen åker hem och det blir tyst och ensamt, då saknar man alla där hemma.
Men det går över!

Helgen var minst lika bra, full av skratt, diskussioner, och hockeyprat som alltid när familjen samlas ;)
På fredagen lagade vi mat hemma, så Hagberg & lillebror kom hit.
Lördagen jobbade jag sen drog vi till Bærum och kollade Jutuls hemmapremiär, det blev förlust och frustrationen kom verkligen fram, mer behöver jag inte säga om det just nu...

Senare på kvällen kom Broder, Hagberg & Weiden, vi drack lite vin & öl och drog sedan vidare till Friday's för käka deras goda mat!
Träffade Macke där också :)
Kvällen avslutade vi i baren innan jag hängde på lillebror och några i Hockeylaget ut, de va riktigt kul men blev dock liiite sent (eller kanske man ska säga tidigt) :)
En minnesvärd helg helt enkelt :)


Nu har jag nyss ätit lite "frulle" eftersom jag har jobbat natt, en lååång natt som tack å lov är över!
Ska försöka ta mig till gymmet en kortis snart faktiskt :)

Vi hörs, puss på er!

 

I skärgen njuter jag!

 

Pappa & Enya

 

Goooosan ❤

 

Iiiiskallt, men bada är det bästa när man vill grisa ner i bilen sen ;)

 

Farmor

 

Adams match mot Örebro 

 

Carin & pappa på Friday's 

 

 

 
                         Work. Back on track! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0