De färgade höstlöven glimmar


Good morning beautiful! 

Vaknade av att en hund la tassarna på sängkanten och stirrade på mig,
dags att gå upp med andra ord! :)

Är hund och husvakt åt mamma & Fredrik måndag till torsdag denna veckan, så egentiden är enorm men skön. Att vara ensam, bara jag och tystnaden, det är något jag har fått lära mig att trivas med. Det tog lite tid, men nu idag kan jag säga att jag njuter ofta och kan tack vare egen erfarenhet säga "ensam är stark".

Att trotsa regnet är inte alltid det trevligaste, men idag blev det en riktigt uppfriskande upplevelse!

Spöregn, lera, djupa vattenhålor, färgade höstlöv, gummistövlar, helgalen hund och en fridfull skog.
Ja, helt enkelt en riktig svensk charmig höstmorgon :)

Grädden på moset är när man får komma in igen, fylla upp en kopp kaffe, slå på tvn, öppna tidningen och inta soffan under en filt!
Åå jag bara älskar den känslan.
Det lilla är verkligen något jag uppskattar otroligt mycket!

Trotsa regnet hörrni, det är riktigt uppfriskande! :)

Puss!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0