Du själv är din nyckel till framgång!

 

 Han har gjort det igen!
Min älskade lillebror Marcus har tagit ännu ett stort kliv uppåt i stegen inom restaurangbranschen!
Det finns liksom inget stopp! :)
 
Grattis böbben till din nya titel  - Restaurangchef på Friday´s!

Att du skulle bli chef, ja det hade jag nog kanske skrattat åt för några år sen.
Inte för att du inte är allmänbildad och smart nog, för där lyckades du få även min del tror ja ;)
Men jag bestämde över dig om jag ville, många i din omgivning kunde styra och ställa med dig, du gick runt där i din egen lilla värld, stängde av omgivningen, lyssnade på det du ville höra, tvn var din största hobby och jag trodde nog mer på att du skulle bli filosof, fågelskådare eller läkare ;)
 
Nej då, lite skämt åtsido, jag har alltid trott på dig, och faktiskt så tror jag att många av de egenskaperna behövs för att gå långt!
Man ska inte alltid lyssna på alla andra, man ska kunna stänga av och man ska följa sitt hjärta och gå sin egen väg!
Du har aldrig varit något för att skörda där någon annan sått!
 
Du är bara helt otrolig! Du är bäst!
Du passar som handen i handsken till jobbet inom service och restaurangbranchen!

Du är social, glad, effektiv, trevlig, fin, minne som motsatsen till en guldfisk, trygg, ansvarsfull och pålitlig!
You go Brother!
Det finns inga hinder som inte kan flyttas på, hoppa över eller gå runt!
Det finns ingenting som är omöjligt!
 
Jag är en stolt storasyster och kan bara säga LYCKA TILL!
 

Alltid du & jag lillebror


Kommentarer
Postat av: Laine

Superfina ord om en fantastisk person. Kram till er!

Svar: kram gumman!
madelenerone

2012-10-19 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0