Förkylning vs Madde


Nu gör jag ännu ett försök att hota, skrämma och döda min förkylning!

Jag tror att jag vinner tillslut, även om det står 7-0 (dagar) till förkylningen.

Idag har jag iaf varit på besök hos kiropraktorn, det är alltid lika skönt för ryggen, nacken och alla spänningar varje gång.
Jag tror inte så mycket på att man ska göra besöken till en vana egentligen, men jag är där var 11e vecka och det hjälper faktiskt! Då är det okej tycker jag ;)

Snart kommer mormor med äppelpaj, så jag ska sätta på kaffe så vi kan prata och mysa ordentligt! ❤

Ta hand om er!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Idus

KRYA PÅ DIG GUMMAN! Hälsa Forshaga :-)

Svar: Tack desamma gumman!!! ❤❤❤
madelenerone

2012-10-01 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0