God vänskap och gott vin


Äntligen!
Som jag har saknat min fina vän AnnLo.
Vi har varit vana att ses nästan varje dag.
Nu ser det helt annorlunda ut när hon bor i Göteborg och jag i Oslo.
Men vad är en vänskap som inte håller sig lika fin på avstånd?
Ingen vänskap enligt mig.

Här sitter vi med min spellista "sail away" på behaglig ljudnivå, pratar djupt om allt mellan himmel & jord, skrattar, äter pepparkakor, dricker rött vin och har Skavland i bakgrunden, nu ska vi även ge varandra lite ny energi i form av massage i nacke, ansikte & händer!

En efterlängtad fredag och helg med andra ord som jag nu tänker njuta av fullt ut!

Hoppas ni har det lika fint som mig :)
Ta vara på varandra, umgås och uppskatta de människor ni har runt om er ❤

Slängpuss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0