Kärt återseende


Mitt i prick!
Det kan man verkligen kalla det.

Ikväll fick jag äntligen träffa Ida som vi träffade i Thailand 2011.
Hon är från Ljungby och har flyttat hit till Oslo nu.
Så självklart skulle vi ses, efter ett och ett halvt års väntan! :)

Vi pratade oavbrutet i tre timmar!
Hur kul som helst, och framförallt väldigt givande!

Ida var har varit i Thailand två gånger sedan dess och stannat i ett halvår båda gånger, vilket betyder att hon hade massa spännande att berätta.
Jag har också gjort en hel massa under tiden, så vi båda lyssnade och berättade med glädje!

Jag har fått massa ny energi och glädje i kroppen!
Ni som har träffat människor få gånger i ert liv, men känner med en gång att ni har massa gemensamt och delar drömmar, ni förstår min känsla just nu.

Men jag kan beskriva det kort, jag ler, jag har fått ny inspiration och jag känner att jag är beredd att fortsätta möta mina drömmar, på egna ben!

Du är aldrig ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0