Monday is just a reminder that the weekend has past

 

 

Helgen är förbi och idag sitter jag i Forshaga och ser ut på en grå, trist och regnig måndag.
Mamma säger att snön kommer alldeles strax, jag får tro och hoppas på det eftersom jag gillar snön så mycket mer än regnet!

Lördagen stod för festen med fina vänner.
Söndagen stod för bakfyllan, där min familj fick stå ut med mig :)
Kort sagt har jag haft en bra och mysig helg hemma i Värmland även denna gången!

Nu blir det att köra ett träningspass här hemma tillsamman med Alex & Mamma, Wii Sports Active 2.

Vilket verkligen min kropp behöver efter fest två dagar, där jag även lyxat till det men två kebabtallrikar och en pizza! ;)

Alla som ska ut och köra i första snön idag, ta det försiktigt!
Kram ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0