Mysiga kvällar och långa nätter


Bussen rullade in på Karlstads busstation på onsdagen.
Jag rusade direkt till posten och hämtade ut min nya Henri Lloyd jacka som jag klickade hem för en vecka sen!
Supernöjd, superfin, superglad! :D

 

______


 I torsdags hade jag en dag tillsammans med min fina mormor i Karlstad.

Vi åt mat, fikade och hade bara en helt underbar dag.
Att få ha en mormor vid sin sida som är ung, förståeende, fin och bara helt fantastisk,

är en av de finaste gåvorna jag har fått här i livet ❤
 
Kvällen tillbringade jag tillsammans med Lisen på Pitcher's där vi åt mat, toppade med en öl och kollade på

FBK-Brynäs matchen.
Slutspurten av torsdagen tog vi på Korri tillsammans med ett gäng sköna brudar, dans och massa skratt! :)

 

kärlek!

 

 

Korri

_____
 
Halloween firades på många håll igår.

Jag valde att fira hemma i soffan tillsammans med familjen och mysa.
Dock liknade jag faktiskt lite ett spöke med mitt slitna hår, trötta ögon och bleka ansikte ;)
Jag & Alex gjorde även världens grymmaste pumpa!
Mysigt & kul pyssel och absolut en fin ljuslykta att vila ögonen på.

 

Ikväll tror jag på en bra kväll i Karlstad, vad som väntar får vi se.

Ta hand om er! Puss!

 

Made by me :)
 

 

 

 

Minste lillebror skämmer bort mig <3

 

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0