Ny vecka, ny energi & nya möjligheter!

 
 
 Är det såhär det känns när man är fylld av energi? Jaaa det är det!!
 
Den här helgen har fyllt på mitt skafferi i kroppen med massa ny energi och kraft!
Mys, mat, godis, vin, musik, ut på byn, skratt, fika, finaste sällskapet och bara massa värme som blandats med stor glädje.

Jag är lyckligt lottad som har så otroligt fina människor runt om mig!

Tack Annlo, Lisa & Tesa för att jag nu kliver in i en ny vecka med ett brett leende!
Jag är så glad att få dela mitt liv med er ❤

 

 

_______



Nu har jag nyss kommit från gymmet och ska snart vidare till jobbet.
På onsdag åker jag hem till kära Värmland och det känns nästan lite konstigt att man känner sådan stor glädje och ett pirr i kroppen för att man ska Hem, men som sagt, hemma är hemma och där trivs man som allra bäst!

 

Tror ni att det kommer finnas måndagar i himlen?
Klart det kommer!
Måndagar känns ibland tunga och trögstartade,

men det gör att man får ta fram dom där extra krafterna man har.
Måndag är ju faktiskt bara ett namn på en veckodag, precis som alla andra dagar :)

Ha en fin dag!
Puss puss 💛

 

Om insidan är fylld av energi, då är det väldigt enkelt att sprudla på utsidan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0