Bacillerna flödar


Usch å fy för dessa baciller som stormat mig & min kropp!
Feber, snuva och slut i hela kroppen..
Har nog varit mycket runt mig ett tag och min kropp säger alltid ifrån på det här viset, vilket iofs är bra, så man förstår att lite mer fokus ska läggas på lugn, ro & no stress!

Jobb, träning och allt annat får vänta nu,

men jag hoppas ändå kunna gå till jobbet imorgon kväll åtminstone,

jag är ju trots allt faktiskt bättre idag än igår.

Känslan av att bli bortskämd när man är sjuk har jag helt glömt bort, men min älskade sambo har friskat upp minnet på den fronten de här dagarna.
Lagat mat, städat och helt enkelt bara funnits där för mig som legat som en död sill i soffan!
Tack Lisa, min älskade sambo och vän, du är bäst!

 



Nu blir det frisk luft, energi av solen, en varm kopp te & Zlatan boken på balkongen.
Det är perfekt en dag som denna, och framförallt avslappnande och uppfriskande, precis vad en febrig & slö kropp behöver!

Njut mina vänner, tänk på er själva!
Och jag hoppas ni slipper dom här äckliga bacillerna! ;)

Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0