Bryt ihop och kom igen!

Att livet är som en berg och dalbana,

det känner man på riktigt när man befinner sig i den där backen på väg neråt.

 

 Igår hade jag min sämsta dag på riktigt, riktigt länge!

Ni har allihopa varit där och vet vad jag pratar om.
 Dagarna då man är lett på allt, ingenting går din väg, bara motsatt riktning.
 Irritationen ligger och lurar under ytan hela tiden, då det räcker med att någon är otrevlig, säger för mycket eller gör något som du anser inte passar dig då, så bryter du ihop!
Arg, ledsen, förvirrad och ja ni vet, det värsta är att allt kommer på en och samma gång!
 
Vad det berodde på orkar jag inte ens skriva om, det är inte värt att lägga ner mer energi på,

 för nu fokuserar jag bara på att få tillbaka energi och vara glad igen! :)

Så nu tänker jag åka in till stan och samla ny energi, inte vilken energi som helst, utan det är Ronja-Energi!
Ett efterlängtad, kärt återseende!

 

Ha en fin dag mina vänner!
 
Puss på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är unik, min solstråle och min vän. Glad att jag får dela små stunder av mitt liv med just dig!

Svar: jag är minst lika glad för de stunder jag får dela med dig Ronjis! du är unik och en fantastisk människa och vän! <3
madelenerone

2012-09-05 @ 23:48:44
URL: http://typisktronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0