Saturday and fall

 

 
En lördag i höstens tecken.
Jobbat från 07.30-15.30.
Hem från jobb, åt lite, sen tog jag en välbehövlig powernap.
Nu sitter jag och kollar Games Online på datorn. Lillebror och dom spelar borta, långt borta i Narvik.
Jutul vinner matchen med 5-9 tillslut! :)
Lillebror gjorde 1 mål & 2 ass och Hagberg 4 ass! såå himla kul! :)
 
 
 
Här anländer mina stiliga pojkar till Narvik :)
 
 
 
 

Games Online
 
 
Jag ska nu, hör och häpna... för första gången i mitt liv ta en löptur på en LÖRDAG kväll klockan 19.30!!!
Jaaa, man får tänka, "åå vad mycket hon har att göra", har hon inge vänner?!" "varför just en lördag?!" ;)
Haha, nej då, men idag är en sån dag då jag känner att det enda rätta är att njuta för mig själv fullt ut! :D
 Hösten är här som sagt, på riktigt, och jag känner mig frisk som en nötkärna när jag får komma ut i den underbara-friska-höst-luften, rensa huvudet på tankar och samla på med massa ny energi i kropp och själ!
 
Sen jobbar jag dessutom från 08.30-22.00 imorgon, så det blir en lång dag att ge energi.
Jag ska också vara på ännu ett nytt ställe, för andra gången denna vecka, och då krävs extra fokus! :)
Så duschen, tvn, soffan, en kopp te och filten väntar när jag kommer hem!
 
Ta hand om er i höstrusket :)

Puss!

 

 

Redo för en löptur en härlig höstkväll!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0